HiFi Klubben

Hopp til innhold
Lokale tilbud Gjør et kupp på utstillingsmodeller, utgående produkter og overskuddslager fra alle butikkene våre Les mer

100 dagers pengene tilbake-garanti fra Sonos

Nå kan du prøve Sonos i opptil 100 dager! Vi håper naturligvis at du er fornøyd med det nye Sonos-produktet ditt, men hvis du ikke er det, kan du returnere det og få tilbake pengene. Dette tilbudet gjelder for alle Sonos-produkter, så lenge følgende betingelser er oppfylt:

• Produktet ble kjøpt i perioden mellom 15.05.2017 og 28.06.2017.
• Sonos-produktet ble kjøpt av deg, som sluttbruker, fra en autorisert Sonos-forhandler som deltar i kampanjen 100 dagers pengene tilbake-garanti. 
• Du har varslet Sonos-forhandleren der du kjøpte produktet, om at du ønsker å returnere det innen 100 dager (fra og med den opprinnelige kjøpsdatoen). Hvis du har kjøpt produktet online, telles de 100 dagene fra og med den dagen produktet ble sendt til deg. Du må enten levere produktet tilbake til butikken eller sende det tilbake til forhandleren, avhengig av forhandlerens retningslinjer for returnering.
• Når du returnerer produktet må du sende inn kvitteringen for kjøpet eller e-postbekreftelse for forsendelse, som bevis på dato for kjøp/forsendelse. Du kan også bli bedt om å fylle ut et returskjema for å angi hvilke produkter du returnerer og hvorfor. 
• Alle produkter må returneres i sin opprinnelige Sonos-emballasje. Alt innhold (brosjyrer og ledninger) må legges ved. 
• Produktene og emballasjen må ikke være skadet, utover normal slitasje. Hvis du returnerer et produkt på grunn av en defekt, er det mulig at du kvalifiserer til refusjon i henhold til garantien. Betingelsene for Sonos-garantien er tilgjengelig på http://www.sonos.com/legal/terms#warranty.
• Sonos-forhandleren vil refundere produktenes kjøpspris i henhold til sin vanlige refusjonsprosedyre. Hvis du returnerer produktet til butikken der du kjøpte det vil du vanligvis få tilbakebetaling med det samme. Det er imidlertid mulig at forhandleren har en annen prosedyre for refusjon. 
• Kostander for opprinnelig forsendelse og retur eller andre ekstrakostnader vil ikke bli refundert, med mindre forhandleren uttrykkelig har meddelt at den refunderer slike kostnader. 
• Denne pengene tilbake-garantien gir ikke mulighet til å returnere produkter til en annen forhandler enn det opprinnelige kjøpsstedet. 
• Du kan ikke returnere et produkt direkte til Sonos, med mindre det ble kjøpt på www.sonos.com. Hvis du har kjøpt et Sonos-produkt direkte fra Sonos.com kan du lese retningslinjene for retur her: http://www.sonos.com/no-no/legal/terms#returns.

Vi tror du vil like mer enn bare denne siden