EKSTRA GARANTI FOR MEDLEMMER
I HiFi Klubben har vi håndplukket et bredt utvalg av markedets beste lyd- og bildeprodukter som er laget for å tåle mange år med flittig bruk. Derfor gir vi deg alltid en bedre garanti enn de grunnleggende rettighetene du har etter loven. Når du handler hos HiFi Klubben, får du som minimum 5 års fabrikkgaranti på alle produkter, uansett om du er medlem eller ikke.
Hvis du melder deg inn i HiFi Klubbens Kundeklubb, gir vi deg ytterligere 1 års ekstra medlemsgaranti på alle dine hi-fi-kjøp, og som medlem får du hele 10 års garanti på utvalgte høyttalermodeller.
Under garantiperioden vil varene dine bli reparert uten omkostninger for deg. Hvis reparasjon ikke er mulig, vil produktet bli erstattet med et identisk produkt. Hvis ikke dette kan skaffes lenger, erstattes det med et tilsvarende produkt.
Medlemskapet koster deg ikke en krone. I stedet får du, i tillegg til ekstra garanti, nyhetsbrevet vårt på e-post med medlemstilbud, konkurranser, spennende arrangementer m.m.
Se flere fordeler, og meld deg inn i klubben
REPARASJON
Det er alltid irriterende når et produkt som er kjøpt hos oss går i stykker eller ikke fungerer perfekt, men vi er klare til å hjelpe. Hvis uhellet er ute, må du alltid kontakte vår kundeservice før du sender oss enheten. Du kan selvfølgelig også alltid komme innom en av butikkene våre og få hjelp. Ofte kan problemet enkelt løses uten at produktet trenger å sendes til reparasjon. Dette sparer både tid og ressurser.
Hvis selve produktet viser seg å være defekt, sørger vi for at det blir reparert raskest mulig. Vår kundeservice er alltid klar til å besvare spørsmålene dine og hjelpe deg i forbindelse med innsending av defekte produkter.
Vi har vår egen tekniske serviceavdeling der vi utfører reparasjoner raskt og profesjonelt. Vi tilbyr også gjerne reparasjon, selv om produktet ditt er utenfor garantiperioden.
Hvis du har mulighet for det, vil vi anbefale at du sparer på pappeskene til det nye utstyret ditt. Hvis du skulle få behov for å flytte på apparatene senere, så er du sikker på at de ikke blir ripet opp eller tar skade på annen måte. Naturligvis må du også ta vare på kvitteringen – men ikke sammen med apparatene (i tilfelle tyveri).