Hopp til innhold

Leveringstid for ordre gjennomført på nett

Hente i Butik:

Varer som skal hentes i en av våre butikker blir sendt med vår normale varelevering til butikkene og tar alt fra 2-10 virkedager, du vil ikke motta sporing ved hent i butikk. 

Hva

Leverandør

Sporing

Varsling

Levering (virkedager)

Pris


Hent i butikk (HiFi Klubben)

HiFi Klubben

Nei

Ja, SMS

0-7 dager

0 kr


Henting på nærmeste postkontor

Bring

Ja

Ja, SMS/e-post

2-5 dager

69 kr


Hjemlevering dagtid (09-16)

Bring

Ja

Nei

2-5 dager

129 kr


Hjemlevering kveldstid (17-21)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

2-6 dager

129 kr


Hjemlevering ved kolli over 35 kg (08-17)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

2-6 dager

399 kr


Hjemlevering ved innbæring (09-16)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

2-6 dager

1.099 kr

*Om du ønsker hjemlevering betaler du et tillegg for dette. Tunge varer (enkeltkolli over 35 kg) og TV over 55 tommer sendes automatisk hjem til deg for 699 kr.

Ved henting i butikk: Du vil motta en ordrebekreftelse etter at du har lagt inn din ordre. Du vil ikke motta sporing etter dette. Om varen er på lager i butikken blir du kontaktet av butikken innen et virkedøgn for å avtale henting. Om den ikke er på lager i butikken kan det ta opp til 10 virkedager før den er klar for henting. Hvis varen er på hovedlager, men ikke hos butikken anbefaler vi så å velge en av Bring sine alternativer ovenfor.

Ved levering av Bring: Du vil motta en ordrebekreftelse etter du har lagt inn ordre, du vil også motta en e-post når bestillingen din er sendt.

Inneholder bestillingen varer over 35 kilo, eller store varer som må sendes på pall, vil levering automatisk skje med Bring Express, eller Bring Cargo avhengig av hvor i landet du bor. Bring kontakter deg før utlevering. Vi sender alltid møbler på pall til deg, disse lever på dagtid. Hjemlevering på varer over 35 kg koster 699 kr. 

Noen få steder i Norge har Bring utkjøring kun 1 gang i uken, og da må ekstra tid beregnes. 

HiFi klubben Norge kan kun sende varer til norsk adresse. Varer til Svalbard og Jan Mayen bes legge ved kommentar i ordre for momsrefusjon. 

Skadet vare under frakt? Hvis det er synlige skader når du mottar varen, må du med en gang kontrollere om produktet har lidd synlig overlast. Hvis dette er tilfellet skal du nekte å motta varen. Hvis nei må du be posten eller leverandøren om å notere at emballasjen ble skadet under transport. Skader under frakt går ikke utover deg som kunde, men vi er helt avhengig av beskjed omgående ved slike tilfeller. 

Er det eventuelt andre skader på produktet når det er pakket ut, må du kontakte oss så raskt som mulig. Så vil vi sørge for den videre saksgangen, slik at du kan få byttet produktet ditt uten unødvendig venting.

Frakt til Svalbard og Jan Mayen
Varer til Svalbard og Jan Mayen bes legge ved kommentar i ordre for momsrefusjon.
Det tas forbehold for særlige betingelser for forsendelse til Svalbard og Jan Mayen med eventuell forhøyelse av fraktomkostninger.