Hopp til innhold

Frakt og levering

Akkurat nå får du fri frakt på alle ordre over 200 kr*.

Generell info om leveringssituasjonen rundt enkelte produkter

Nå for tiden vil du kanskje oppleve at enkelte av produktene du har sett deg ut kan være utsolgt. På grunn av korona-situasjonen har flere av leverandørerene våre store problemer med å få blant annet logistikken til å gå opp. Samtidig er det et enormt press på det internasjonale transportmarkedet akkurat nå, og dette gjør at mange av leveransene fra leverandørere risikerer å bli utsatt. Men vi jobber på høytrykk for å få varer på lager igjen! Hvis du opplever at et produkt er i restordre, så er du alltid velkommen til å kontakte oss for mer info.

Generelt anbefaler vi at du legger inn ordren din så fort du har bestemt deg, slik at du kan ”sikre deg" en plass i køen og få det levert så fort som mulig.

Leveringstid for ordre gjennomført på nett

Hente i Butik:

Varer som skal hentes i en av våre butikker blir sendt med vår normale varelevering til butikkene og tar alt fra 2-10 virkedager, du vil ikke motta sporing ved hent i butikk. 

Hva

Leverandør

Sporing

Varsling

Levering (virkedager)

Pris


Hent i butikk (HiFi Klubben)

HiFi Klubben

Nei

Ja, SMS

0-7 dager

0 kr


Henting på nærmeste postkontor

Bring

Ja

Ja, SMS/e-post

1-3 dager

0 kr


Hjemlevering dagtid (09-16)

Bring

Ja

Nei

1-3 dager

79 kr


Hjemlevering kveldstid (17-21)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

1-6 dager

99 kr


Hjemlevering ved kolli over 35 kg (08-17)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

2-6 dager

449 kr


Hjemlevering ved innbæring (09-16)

Bring

Ja

Ja, TLF/e-post

2-6 dager

699 kr

*Om du ønsker hjemlevering betaler du et tillegg for dette. Tunge varer (enkeltkolli over 35 kg) og TV over 55 tommer sendes automatisk hjem til deg for 399 kr.

Ved henting i butikk: Du vil motta en ordrebekreftelse etter at du har lagt inn din ordre. Du vil ikke motta sporing etter dette. Om varen er på lager i butikken blir du kontaktet av butikken innen et virkedøgn for å avtale henting. Om den ikke er på lager i butikken kan det ta opp til 10 virkedager før den er klar for henting. Hvis varen er på hovedlager, men ikke hos butikken anbefaler vi så å velge en av Bring sine alternativer ovenfor.

Ved levering av Bring: Du vil motta en ordrebekreftelse etter du har lagt inn ordre, du vil også motta en e-post når bestillingen din er sendt.

Inneholder bestillingen varer over 35 kilo, eller store varer som må sendes på pall, vil levering automatisk skje med Bring Express, eller Bring Cargo avhengig av hvor i landet du bor. Bring kontakter deg før utlevering. Vi sender alltid møbler på pall til deg, disse lever på dagtid. Hjemlevering på varer over 35 kg koster 449 kr. 

Noen få steder i Norge har Bring utkjøring kun 1 gang i uken, og da må ekstra tid beregnes. 

HiFi klubben Norge kan kun sende varer til norsk adresse. Varer til Svalbard og Jan Mayen bes legge ved kommentar i ordre for momsrefusjon. 

Skadet vare under frakt? Hvis det er synlige skader når du mottar varen, må du med en gang kontrollere om produktet har lidd synlig overlast. Hvis dette er tilfellet skal du nekte å motta varen. Hvis nei må du be posten eller leverandøren om å notere at emballasjen ble skadet under transport. Skader under frakt går ikke utover deg som kunde, men vi er helt avhengig av beskjed omgående ved slike tilfeller. 

Er det eventuelt andre skader på produktet når det er pakket ut, må du kontakte oss så raskt som mulig. Så vil vi sørge for den videre saksgangen, slik at du kan få byttet produktet ditt uten unødvendig venting.