HiFi Klubben

Hopp til innhold
Lokale tilbud Gjør et kupp på utstillingsmodeller, utgående produkter og overskuddslager fra alle butikkene våre Les mer

Har du handlet hos Hi-Fi klubben i helgen?

Oftestilte spørsmål vedrørende ordrebestilling i perioden 24-27 november

Vi er veldig takknemlige for at du valgte å handle hos oss og er ekstremt ydmyke etter den enorme forespørselen og pågangen vi har mottatt de siste dagene.

Black Friday var et eventyr uten like og vi takker for din deltakelse. Den enorme etterspørselen fortsatte hele helgen og vi opplever fortsatt stort trykk. Som mange andre nettbutikker blir det unntakstilstander på en dag som dette, og en god del etterpå. Her er litt generell informasjon på de henvendelsene vi mottar flest spørsmål på akkurat nå:

Jeg bestilte varer i helgen, når sendes min ordre?
Om du har valgt henting på nærmeste postkontor eller hjemlevering så sender vi ordren så raskt som mulig, men merk at det kan ta et par virkedager lenger enn normalt før vi får sendt din ordre denne uken. Bestilte du varer i helgen så gjør vi alt vi kan for å sende ordren denne uken. Du vil motta sendingsbekreftelse og sporing på e-post når din ordre er sendt. Merk at det også kan oppstå forsinkelser hos Bring de neste dagene grunnet den enorme pågangen. Det er ikke mulig å endre ordre til henting i butikk.

Jeg har valgt henting hos min lokale Hi-Fi klubben butikk, når kan jeg hente den?
Alle ordre som butikkene våre hadde nok varer på lager til å dekke har nå blitt varslet om at de kan hente sin ordre. Om du ikke har blitt varslet, vil det si at din ordre sendes på pall fra vårt hovedlager denne og neste uke som butikken mottar på sine vareleveringer. Butikken sender melding når din ordre er klar for henting. Du vil ikke motta sporing på hent i butikk ordre. Det er ikke mulig å endre ordre til nærmeste postkontor.

Jeg har lagt inn en bestilling, men ikke mottatt noen bekreftelse
Ta kontakt med oss på kundeservice og oppgi telefonnummeret du la inn på din ordre. Om ordre har gått igjennom som normalt kan vi bekrefte det, og opplyse om forventet leveringstid. Vi har ikke mulighet til å sende ut bekreftelse på nytt, men kan selvsagt verifisere om din ordre har gått gjennom eller ikke. Husk å sjekke søppel/spamfilter på din e-post.

Avbestillinger og endringer av ordre
Det vil ikke være mulig å avbestille eller gjøre endringer på noen ordre på dette tidspunkt. Ei heller har det vært mulig i helgen. Normalt gjør vi alt vi kan for å tilpasse ordre etter våre kunders behov og ønsker, men det er simpelthen ikke mulig akkurat nå. Vårt hovedfokus er å få alle ordre sendt så rask som mulig. Selv om du ikke har mottatt informasjon om at din ordre er sendt enda, er sjansen stor for at den allerede har blitt pakket sammen med andre ordre på pall og er på vei ut av vårt lager. Vi beklager selvfølgelig at vi ikke kan gjøre endringer, men vi har selvsagt åpent kjøp og mulighet til å bytte varen.

Jeg ønsker ikke varen, hvordan kan jeg returnere den?
Om du ikke har mottatt din ordre enda kan du la være å hente den ut på postkontoret så går den automatisk i retur til oss etter 14 dager og du refunderes uten ekstra kostnader for ditt kjøp hos oss. Om du har hentet ut din ordre kan du sende den i retur til oss, eller levere den inn til butikken. Avsender dekker selv porto, men det er gratis å returnere i butikk. Om du har valgt å hente i butikk kan du bare ta kontakt med butikken at du ønsker å slette din ordre.

Om du har andre spørsmål vedrørende din ordre eller bestilling er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på online@hfiklubben.no eller 22 13 22 13. Husk å ha ditt ordrenummer klart.

HiFi Klubben bruker cookies til statistikk og til å forbedre brukeropplevelsen din på hjemmesidene våre. Ved å klikke videre på siden aksepterer du bruken av cookies. Les mer om cookies her